miércoles, 21 de julio de 2010

Dia 7 Santa Barbara


Abans de tot disculpar-me per les faltes ortogràfiques, he rebut alguns comentaris... EL meu nivell de català es sub C i a més no tinc el corrector... hehehe

Avui ha estat un dia de perros o un dia bastant light. Després de despertar-nos al Motel Viking hem anat fent milles cap a Santa Barbara, cal dir que teniem previstes unes tres parades abans d'arribar-hi però aquests americans els hi agrada posar casetes amb guardes per entrar a les platges, per lo que pagar 10$ per fer una Pit-Stop... pues va a ser que no!

Santa Barbara m'ha recordat bastant a Sitges suposo pel passeig amb les palmeres, i perque és una població petita comparant amb el temanys desproporcionats que té tot als EUA. Hem passejat pel moll, pel carrer principal i m'he comprat unes bambes noves, ja que les que m'havia portat estaven al límit de la seva sola, bé diguem que les soles començaven a volguer parlar, ( s'estaven desprenent ).

Tot just dinat hem acabat la volta hem agafat el "carro" i hem tirat cap a Los Angeles on hem arribat a l'hotel i ens hem anat directes a la piscina, cal dir que la temperatura no acompanyava gaire però es el primer dia que hem passat una mica de calor!!! Bufff hem arribat als 22 graus!!!

Demà anirem a Universal's Studios Hollywood hehehe












1 comentario:

  1. Avui no faré comentaris,avui faré preguntes:
    1ª Quin model de "carro" teniu?
    2ª Aquests molls o embarcadors que són sobre l'aigua,són els què, en les "pelis", vas per sota caminant? per què pel que veig, n'hi ha per tota la costa.
    3ª El bloc del viatge, només el segueixo jo?. Es que no veig més comentaris que els meus!.

    ResponderEliminar